Reklamační řád
Tento Reklamační řád (dále jen "reklamační řád") upravuje způsob a podmínky reklamace vad děl objednaných spotřebitelem prostřednictvím webového rozhraní www.alunajezdy.cz (dále jen "webové rozhraní") od podnikatele:
ALUNAJZDY.cz s.r.o.
Jednatel: Jan Pospíšil
Sídlo: K Pasekám 2984/45, 760 01 Zlín
IČ: 23461527
Není plátcem DPH
Zapsaná u Krajského soudu v Brně
Adresa pro doručování: Datová schránka: 3nmcbjp
Telefon: +420 720 345 528
E-mail: info@alunajezdy.cz
1. Za jaké vady děl odpovídáme?
Jako zhotovitel odpovídáme za to, že dílo při převzetí nemá vady. Dílo má vadu, pokud neodpovídá smlouvě. Dílo odpovídá smlouvě, pokud při převzetí:
má vlastnosti, které byly ujednány, popsané nebo očekávané s ohledem na povahu díla;
je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
je provedeno v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě;
je provedeno s náležitou odborností a péčí;
vyhovuje požadavkům právních předpisů;
odpovídá jakosti sjednané mezi stranami;
nemá právní vady a je vybaveno dokumenty potřebnými pro řádné užívání.
Spotřebitelům poskytujeme záruku za jakost v délce 3 let nad rámec zákonné záruční doby (celkem 5 let od převzetí). Poskytnutí záruky může být podmíněno splněním podmínek uvedených na webovém rozhraní.
Poznámka: Za vadu díla nelze považovat rozdílnost odstínů barev a drobné odlišnosti v materiálu.
2. Záruční doba
Pro spotřebitele: 24 měsíců od převzetí díla, pokud není na webu nebo v dokumentech stanovena delší doba.
V případě opravy nebo výměny díla se záruční doba neprodlužuje, ale doba, po kterou nebylo dílo použitelné, se přičítá.
3. Práva z vadného plnění
V souladu s občanským zákoníkem (§ 2615–2619, § 2099–2117 a u spotřebitelů § 2165–2174) náleží:
Dodatečné provedení díla– při nekompletním díle;
Sleva z ceny díla– při vadě díla;
Provedení náhradního díla– pokud je to možné a přiměřené;
Oprava díla– bezplatně, pokud je dílo opravitelné;
Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy)– při podstatném porušení smlouvy nebo pokud nelze dílo opravit či vyměnit.
4. Výjimky
Práva z vadného plnění nenáleží, pokud:
jste o vadě věděli před převzetím;
jste vadu způsobili sami;
uplynula záruční doba.
Záruka se nevztahuje na: opotřebení díla běžným užíváním, díla prodaná za nižší cenu nebo díla, která ze své povahy nemohou vydržet po dobu záruční doby.
5. Postup při reklamaci
-
Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu.
-
Přijímáme ji na kontaktní adrese a doporučujeme telefonické, e-mailové či písemné upozornění.
-
K reklamaci přiložte doklad o zaplacení, popis vady a návrh na řešení.
-
Okamžikem reklamace je oznámení vady a volba práva z odpovědnosti za vady.
-
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů, složité případy do 3 pracovních dnů pro posouzení.
-
Při vyřízení obdržíte potvrzení o datu a způsobu vyřízení, případně o opravě.
Spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, které musí uplatnit do jednoho měsíce od uplynutí lhůty k vytknutí vady.
Doprava
-
Cena: 10 Kč/km
-
Cena zahrnuje: náklady na palivo, čas strávený na cestě, opotřebení vozidla a další provozní výdaje.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 13.8.2025.