Otevřeno denně 8:00 - 20:00
cs

Reklamační řád

Tento Reklamační řád (dále jen "reklamační řád") upravuje způsob a podmínky reklamace vad děl objednaných spotřebitelem prostřednictvím webového rozhraní www.alunajezdy.cz (dále jen "webové rozhraní") od podnikatele:

ALUNAJZDY.cz s.r.o.
Jednatel: Jan Pospíšil
Sídlo: K Pasekám 2984/45, 760 01 Zlín
IČ: 23461527
Není plátcem DPH
Zapsaná u Krajského soudu v Brně
Adresa pro doručování: Datová schránka: 3nmcbjp
Telefon: +420 720 345 528
E-mail: info@alunajezdy.cz

1. Za jaké vady děl odpovídáme?

Jako zhotovitel odpovídáme za to, že dílo při převzetí nemá vady. Dílo má vadu, pokud neodpovídá smlouvě. Dílo odpovídá smlouvě, pokud při převzetí:

má vlastnosti, které byly ujednány, popsané nebo očekávané s ohledem na povahu díla;

je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;

je provedeno v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě;

je provedeno s náležitou odborností a péčí;

vyhovuje požadavkům právních předpisů;

odpovídá jakosti sjednané mezi stranami;

nemá právní vady a je vybaveno dokumenty potřebnými pro řádné užívání.


Spotřebitelům poskytujeme záruku za jakost v délce 3 let nad rámec zákonné záruční doby (celkem 5 let od převzetí). Poskytnutí záruky může být podmíněno splněním podmínek uvedených na webovém rozhraní.

Poznámka: Za vadu díla nelze považovat rozdílnost odstínů barev a drobné odlišnosti v materiálu.

2. Záruční doba

Pro spotřebitele: 24 měsíců od převzetí díla, pokud není na webu nebo v dokumentech stanovena delší doba.

V případě opravy nebo výměny díla se záruční doba neprodlužuje, ale doba, po kterou nebylo dílo použitelné, se přičítá.


3. Práva z vadného plnění

V souladu s občanským zákoníkem (§ 2615–2619, § 2099–2117 a u spotřebitelů § 2165–2174) náleží:

Dodatečné provedení díla

– při nekompletním díle;

Sleva z ceny díla

– při vadě díla;

Provedení náhradního díla

– pokud je to možné a přiměřené;

Oprava díla

– bezplatně, pokud je dílo opravitelné;

Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy)

– při podstatném porušení smlouvy nebo pokud nelze dílo opravit či vyměnit.


4. Výjimky

Práva z vadného plnění nenáleží, pokud:

jste o vadě věděli před převzetím;

jste vadu způsobili sami;

uplynula záruční doba.

Záruka se nevztahuje na: opotřebení díla běžným užíváním, díla prodaná za nižší cenu nebo díla, která ze své povahy nemohou vydržet po dobu záruční doby.

5. Postup při reklamaci

  • Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu.

  • Přijímáme ji na kontaktní adrese a doporučujeme telefonické, e-mailové či písemné upozornění.

  • K reklamaci přiložte doklad o zaplacení, popis vady a návrh na řešení.

  • Okamžikem reklamace je oznámení vady a volba práva z odpovědnosti za vady.

  • Reklamace bude vyřízena do 30 dnů, složité případy do 3 pracovních dnů pro posouzení.

  • Při vyřízení obdržíte potvrzení o datu a způsobu vyřízení, případně o opravě.

Spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, které musí uplatnit do jednoho měsíce od uplynutí lhůty k vytknutí vady.

Doprava

  • Cena: 10 Kč/km

  • Cena zahrnuje: náklady na palivo, čas strávený na cestě, opotřebení vozidla a další provozní výdaje.

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 13.8.2025.

google-site-verification: googled6966683f11821e1.html